Garancija proizvoda i opreme
Prijavu kvara možete u PDF-u preuzeti OVDJE
GARANCIJA I OPĆI UVJETI:
Garancija za sve proizvode i opremu u našem web katalogu iznosi 12 mjeseci od datuma kupovine,što se utvrđuje provjerom izdanog računa u našoj arhivi,osim ako nije navedeno drugačije.Proizvođač jamči da je uređaj proizveden u skladu sa svim propisima i certifiktima koji su valjani na području EU. Imajte na umu su uvjeti garancije kod krajnjih potrošača regulirani po zakonu o zaštiti potrošača osim ako se ne radi o profesionalnoj uporabi u salonu.Kod pravnih osoba(obrtnici i tvrtke )odnosi garancije regulirani su po zakonu o obveznim odnosima.
BAEHR GARANCIJA:
Tvrka BAEHR daje na svoje motore garanciju od 24 mjeseca za moguće kvarove turbina i pogonskog motora.Obaveza je jednom u dvije godine ili nakon 300 sati rada napraviti redovan servis održavanja. Iz jamstva su isključeni svi dijelovi koji se troše, poput kugličnih ležajeva, zupčanika i stezaljke glave,
ležajevi ručnog motora, filtri, crijeva pumpe, brtve, kao i lomovi kabela i crijeva.Padovi motora,mehanički udarci,te neadekvatno održavanjei ne spadaju u domenu garancije.
SERVIS I UVJETI GARANCIJE:
Za uređaj i opremu garancija ne vrijedi kod fizičkih oštećenja koja su posljedica neprimjerene uporabe, neprimjerenog održavanja, neprimjerene zaštite protiv električnog napona i slučajnih posljedica neprimjerene manipulacije s uređajem odnosno opremom.
Uređaj se mora koristiti u skladu s uputama i ostalim općim uputama koje su važeće za uređaje i opremu.Proizvođač i prodavač u nikakvom slučaju nisu odgovorni za bilo kakve nesavjesne posljedice tijekom uporabe uređaja odnosno opreme.
DODATNI UVJETI:
Ako se proizvod pokvari u garancijskom razdoblju zbog lošeg materijala ili izrade,naš ovlašteni servis će ga besplatno popraviti,te ako to nije moguće zamijeniti novim ukoliko razdoblje servisa traje duže od 45 dana. Vrijeme zajamčenih servisnih usluga iznosi pet godina od datuma kupovine. Za vrijeme popravka ne daje se zamjenski uređaj ili oprema, te nismo odgovorni za eventualne troškove odnosno druge štete koje mogu biti prouzročene popravkom u garantnom roku.
UVJETI ZA VALJANOST GARANCIJE
- Garancija se može uvažiti samo ako uz pokvareni očišćeni proizvod priložite sve pripadajuće dodatke, pismeno obrazloženje greške,a poželjna je originalna ambalaža.
- Garancija ne obuhvaća zahvate održavanja i zamjenu dijelova uslijed istrošenosti,te popravke i štete od lošeg ili neprimjerenog održavanja,nepridržavanja uputa za uporabu,nesreće uzrokovane udarom struje,izljeva vode ili požara,greške u sustavu napona na koji je uređaj priključen ili popravaka koje je obavila neovlaštena osoba.
Garancijski uvjeti:
- Dobavljač pruža garanciju za proizvode s očitim proizvodnim greškama 12 mjeseci od dana kupovine.
- Garancija ne uključuje dodatake kao što su staklo, žarulje, kablovi, baterije, filteri i ostali potrošni materijal.
- Tijekom garancijskog servisa dijelove s greškom popravljamo ili zamijenjujemo prema vlastitoj procjeni. Za sve vraćene proizvode potreban nam je serijski broj i originalna ambalaža.
- Garancijski servisi produžuje valjanost garancije za broj dana u servisu,ali kod zamjenskog dijela garancijsko razdoblje ne počinje iznova.
- Garancija ne obuhvaća reklamacije proizvoda zbog uzroka koji nisu ovdje navedeni. Garancija ne obuhvaća ni oštećenja koja su nastala na vanjskom dijelu proizvoda.
- Ukoliko garancijski list nije priložen, može ga zamijeniti i važeći originalni račun.
- Garancija neće biti uvažena iz sljedećih razloga:
a. U slučaju neprikladne uporabe i neprikladnog održavanja proizvoda,
b. U slučaju da je proizvod bio uključen u električnu utičnicu s neprimjerenim električnim naponom,
c. U slučaju da je proizvod servisirala ili otvarala neovlaštena osoba.
d. U slučaju da se proizvod tijekom transporta nije nalazio u originalnoj ambalaži i / ako je zbog toga došlo do kvara ili oštečenja. - Garancijski servis nije obuhvaćen u sljedećim slučajevima:
a. U slučaju da je uklonjen serijski broj proizvoda,
b. U slučaju da je proizvod oštećen tijekom transporta. - Dobavljač nije odgovoran za oštećenja koja nastaju kao posljedica uporabe.
VRAĆANJE ROBE:
Kupac je po primitku robe dužan provjeriti cijelinu robe i eventualne nedostatke u roku od 8 dana po primitku robe i stvari,a naknadne reklamacije se ne mogu uvažiti.Također je dužan transportnoj kompaniji ukazati na eventualna oštećenja nastala u transportu odmah po primitku,jer bez toga ne možemo špediteru prijaviti oštećenje pošiljke.Za vraćanje robe uvijek je potreban individualni dogovor. Upozoravamo da zakon o zaštiti potrošača uređuje odnose između pravne i fizičke osobe,a zakon o obveznim odnosima između dvije pravne osobe.
Pri poslovanju između pravnih subjekata(tvrtke i obrti )vrijedi zakon o obveznim odnosima.
Upozorenje: Prije vraćanja proizvoda morate nas obavijestiti, u suprotnom slučaju pošiljke ne možemo preuzeti.Servisni centar nalazi se na našoj adresi Dimitto d.o.o,Cvijete Zuzorić 3,10000 Zagreb,te na tu adresu može dostaviti odnosno poslati predmete za servis.