Tvrtka Dimitto d.o.o.

Cvijete Zuzorić 3

10000 Zagreb,Hrvatska

Telefon/Fax: +385 1 6130620,Telefon 2:+385 1 7774746.

Službeni mobitel: +385 99 4979770

e-mail: dimitto@xnet.hr

facebook; edukacija , BAEHR , Moja kozmetika ,medicinska pedikura .

 

Poslovnica Moja kozmetika

Tel: +385 1 77747 46 ili 6130620.

Službeni mobitel: +385 99 4979770

e-mail: dimitto@xnet.hr

Mobitel za informacije o edukacijama i kupovini opreme: uskoro.

Medicinska pedikura

Telefon za naruđbe usluge medicinske pedikure  : 01/88 95 870

Mobitel za naruđbu usluge medicinske pedikure i kućne posjete: 098 301237


UVJETI EDUKACIJE:

Edukacije se odvijaju inividualno sa svakim korisnikom,te je zbog toga obavezan avans za čuvanje termina koji se uračunava u cijenu.Avans je garancija dolaska na edukaciju i čuvanja termina.Ukoliko polaznik ne dođe na edukaciju u zadanom terminu gubi pravo na povrat avansa.Polaznik je dužan na vrijeme ukoliko je spriječen otkazati termin i dogovoriti novi ,te se u tom slučaju avans prebacuje u cijenu novog termina.

 

Dimitto d.o.o

Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu MBS 080563762

Adresa: Cvijete Zuzorić 3,Zagreb

Telefon: 01/7774746
Račun u Hypo Addiko banka
Broj računa: HR5325000091101225556
Iznos temeljnoga kapitala društva: 20.000,00 kn / iznos uplaćen u cijelosti

Članovi uprave: Marijana Cvija
Matični broj: 2077426
OIB: 29914306343

Lokacija i radno vrijeme

Ulica Cvijete Zuzorić 3, Zagreb   Karta Zagreba

Naš poslovno-edukacijski centar i veleprodajno izložbeni centar nalazi se u naselju Kruge-Zagreb.Uz Slavonsku av. i blizini Mc.donaldsa.Gradskim prijevozom je najlakše stići linijom broj 6 ili 7 od autobusnog kolodvora dvije stanice u smjeru juga i novog Zagreba .Pogledajte mapu klikom na link karte Zagreba.

Radno vrijeme:Ponedjeljak-četvrtak 09-16.30,Petak 09-15 sati.Subotom i nedeljom ne radimo.

Garancija proizvoda i opreme

Prijavu kvara možete u PDF-u preuzeti OVDJE

GARANCIJA I OPĆI UVJETI:

Garancija za sve proizvode i opremu u našem web katalogu iznosi 12 mjeseci od datuma kupovine,što se utvrđuje provjerom izdanog računa u našoj arhivi,osim ako nije navedeno drugačije.Proizvođač jamči da je uređaj proizveden u skladu sa svim propisima i certifiktima koji su valjani na području EU.    Imajte na umu su uvjeti garancije kod krajnjih potrošača regulirani po zakonu o zaštiti potrošača osim ako se ne radi o profesionalnoj uporabi u salonu.Kod pravnih osoba(obrtnici i tvrtke )odnosi garancije regulirani su po zakonu o obveznim odnosima.

BAEHR GARANCIJA:

Tvrka BAEHR daje na svoje motore garanciju od 24 mjeseca za moguće kvarove turbina i pogonskog motora.Obaveza je jednom u dvije godine ili nakon 300 sati rada napraviti redovan servis održavanja.  Iz jamstva su isključeni svi dijelovi koji se troše, poput kugličnih ležajeva, zupčanika i stezaljke glave,
ležajevi ručnog motora, filtri, crijeva pumpe, brtve, kao i lomovi kabela i crijeva.Padovi motora,mehanički udarci,te neadekvatno održavanjei ne spadaju u domenu garancije.

SERVIS I UVJETI GARANCIJE:

Za uređaj i opremu garancija ne vrijedi kod fizičkih oštećenja koja su posljedica neprimjerene uporabe, neprimjerenog održavanja, neprimjerene zaštite protiv električnog napona i slučajnih posljedica neprimjerene manipulacije s uređajem odnosno opremom.
Uređaj se mora koristiti u skladu s uputama i ostalim općim uputama koje su važeće za uređaje i opremu.Proizvođač i prodavač u nikakvom slučaju nisu odgovorni za bilo kakve nesavjesne posljedice tijekom uporabe uređaja odnosno opreme.

DODATNI UVJETI:

Ako se proizvod pokvari u garancijskom razdoblju zbog lošeg materijala ili izrade,naš ovlašteni servis će ga besplatno popraviti,te ako to nije moguće zamijeniti novim ukoliko razdoblje servisa traje duže od 45 dana. Vrijeme zajamčenih servisnih usluga iznosi pet godina od datuma kupovine. Za vrijeme popravka ne daje se zamjenski uređaj ili oprema, te nismo odgovorni za eventualne troškove odnosno druge štete koje mogu biti prouzročene popravkom u garantnom roku.

UVJETI ZA VALJANOST GARANCIJE

  1. Garancija se može uvažiti samo ako uz pokvareni očišćeni proizvod priložite sve pripadajuće dodatke, pismeno obrazloženje greške,a poželjna je originalna ambalaža.
  2. Garancija ne obuhvaća zahvate održavanja i zamjenu dijelova uslijed istrošenosti,te popravke i štete od lošeg ili neprimjerenog održavanja,nepridržavanja uputa za uporabu,nesreće uzrokovane udarom struje,izljeva vode ili požara,greške u sustavu napona na koji je uređaj priključen ili popravaka koje je obavila neovlaštena osoba.

Garancijski uvjeti:

1. Dobavljač pruža garanciju za proizvode s očitim proizvodnim greškama 12 mjeseci od dana kupovine.

2. Garancija ne uključuje dodatake kao što su staklo, žarulje, kablovi, baterije, filteri i ostali potrošni materijal.

3. Tijekom garancijskog servisa dijelove s greškom popravljamo ili zamijenjujemo prema vlastitoj procjeni. Za sve vraćene proizvode potreban nam je serijski broj i originalna ambalaža.

4. Garancijski servisi produžuje valjanost garancije za broj dana u servisu,ali kod zamjenskog dijela garancijsko razdoblje ne počinje iznova.

5. Garancija ne obuhvaća reklamacije proizvoda zbog uzroka koji nisu ovdje navedeni. Garancija ne obuhvaća ni oštećenja koja su nastala na vanjskom dijelu proizvoda.

6. Ukoliko garancijski list nije priložen, može ga zamijeniti i važeći originalni račun.

7. Garancija neće biti uvažena iz sljedećih razloga:

a. U slučaju neprikladne uporabe i neprikladnog održavanja proizvoda,

b. U slučaju da je proizvod bio uključen u električnu utičnicu s neprimjerenim električnim naponom,

c. U slučaju da je proizvod servisirala ili otvarala neovlaštena osoba.

d. U slučaju da se proizvod tijekom transporta nije nalazio u originalnoj ambalaži i / ako je zbog toga došlo do kvara ili oštečenja.

8. Garancijski servis nije obuhvaćen u sljedećim slučajevima:

a. U slučaju da je uklonjen serijski broj proizvoda,

b. U slučaju da je proizvod oštećen tijekom transporta.

9. Dobavljač nije odgovoran za oštećenja koja nastaju kao posljedica uporabe.

VRAĆANJE ROBE:

Kupac je po primitku robe dužan provjeriti cijelinu robe i eventualne nedostatke u roku od 8 dana po primitku robe i stvari,a naknadne reklamacije se ne mogu uvažiti.Također je dužan transportnoj kompaniji ukazati na eventualna oštećenja nastala u transportu odmah po primitku,jer bez toga ne možemo špediteru prijaviti oštećenje pošiljke.Za vraćanje robe uvijek je potreban individualni dogovor. Upozoravamo da zakon o zaštiti potrošača uređuje odnose između pravne i fizičke osobe,a zakon o obveznim odnosima između dvije pravne osobe.

Pri poslovanju između pravnih subjekata(tvrtke i obrti )vrijedi zakon o obveznim odnosima. 

Upozorenje: Prije vraćanja proizvoda morate nas obavijestiti, u suprotnom slučaju pošiljke ne možemo preuzeti.Servisni centar nalazi se na našoj adresi Dimitto d.o.o,Cvijete Zuzorić 3,10000 Zagreb,te na tu adresu može dostaviti odnosno poslati predmete za servis.

Dimitto d.o.o “Moja kozmetika”

 

Načini plaćanja,popusti i dostava

Mi smo veleprodajno edukacijski centar,te radimo samo s profesionalcima u kozmetici i onima koji to žele postati.Plaćanje opreme je isključivo na račun tvrtke,te gotovinsko i virmansko za edukacije.Iznimno može se platiti visa premium card(VISA) ugovornim kreditom ,no bez popusta za avansno plaćanje ,te je tada cijena 10% veća u odnosu na avansno plaćanje.

Plaćanje i popusti profesionalnih roba/aparati-oprema salona/ :

1. Avansna uplata uplaćena u cijelosti unaprijed po ponudi na račun tvrtke uz navedenu katalošku cijenu na našoj web stranici koja sadrži uračunat porez i popust od 10%. Isporuka je direktno sa skladišta ili desetak dana potrebnog da roba stigne na naše skladište sa skladišta partnera iz EU.

2. Za narudžbe i plaćanje 30% avansa ,a 70% prije isporuke 5-10% uračunatog popusta.To znači 5% više u odnosu navedenu katalošku cijenu proizvoda.

3. Redovna cijena i krediti putem visa premium i diners do 24 rate-cijena je bez popusta.To znači 10% više u odnosu na navedenu katalošku cijenu za avansnu uplatu.

4.Leasing plaćanje po cijeni za gotovinsko plaćanje kako je navedeno u katalogu s uračunatim porezom i popustom .Najam do konačne otplate od 12-60 mjeseci.Odobrenje unutar 2 sata.Grenke leasing.

Leasing uvjete pogledajte ovdje !

 

Dostavu robe plaća kupac ukoliko nije drugačije dogovoreno.

Naručeni paletni proizvodi dostavljaju se do ulaza u objekt.Ukoliko se radi o zgradi,dostvna služba ili dostavljać nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Veliki gabaritni uređaji dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke zbog korištenja ručnog paletara. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske i EU.

Dostava se vrši putem vodećih dostavnih službi unutar 1-3 radna dana na području Republike Hrvatske, za otoke i Dubrovačko područje maksimalno do 5 radnih dana, prema rasporedu dostave osim za proizvode u čijoj je specifikaciji drugačije navedeno i/ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke.Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Za paletne dostave dostava je do 3 radna dana.Dostavne službe: Intereuropa,GLS i HP.

Proizvodi su zapakirani za transport tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja o čemu je dostavljač dužan sastaviti zapisnik.

Sve druge eventualne nepravilnosti potrebno je prijaviti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na naš mail ili telefon. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi,a kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ukoliko kupac kod dostave nije reagirao na oštećenje robe ,naknadno nije moguće reklamirati oštećenje robe dostavi dostavnoj službi.

Nedostatak ili manjak proizvoda i dijelova mora se prijaviti odmah po primitku pošiljke ili najkasnije sedam dana od preuzimanja. Naknadne prijave nedostatka proizvoda ili dijelova izvan navedenog roka ne možemo uzeti u obzir.